torstai 2. toukokuuta 2019

Aloitus

Olen huomannut lihonneeni. Mistä?
Farkut puristavat tai nappi ei mene kiinni. Takin vetoketju ei talven jälkeen enää menekään kiinni. Ennen niin rennot ja löysät jumppapaidat näyttävät nyt makkarankuorilta. 
Miten tähän on tultu?
En voi selittää. Rankan päivän pullat ja tarjous irtokarkit. Havahdun aina kun tyhjennän autoani roskista; karkkipapereita- ja pusseja, suklaapatukoiden kääreitä, jätskipapereita. 
Voin myöntää, että olen pahimman luokan sokerihiiri.


Jotain hyvääkin?
Liikun. Olen aina liikkunut. Käyn kuntosalilla useamman kerran viikossa, joten tiedän, että kehossani myös lihasmassan osuus on suurempi, mutta ylimääräistä on ja kerron myöhemmin minkäverran. 

Havahduin siis asiaan viime viikolla ja päätin, että nyt saa riittää. Tunnustan, että en pärjää yksin ja perinteiset jutut on nyt testattu ja läskin kimppuun tulee käydä uudella sykkeellä.

Fitfarmin keto49 -valmennuksen mainokset pyörivät uutisfiidissäni facebookissa, se koukutti ja houkutti minut lähtemään leikkiin mukaan.

Tämä on minun matkani, sillä koin tänään, että haluan jakaa miten kehoni on vastannut ruokavalioon ja miten valmennus muuttaa minua ja kroppaani.

Keton aloitus mitat:
Paino 80,5 kg
Reiden ympärys 63 cm
Lantion ympärys 101 cm
Vyötärö 92 cm
Hauis 35 cm



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti